Πέμπτη 9 Αυγούστου 2018

Αυγουστιάτικη Μπουγάδα


Βάζω σε τάξη τις κάλτσες μου
γιατί δεν έχω το μυαλό μου
ανοίγω τις ντουλάπες
πώς βρέθηκαν τόσοι σκελετοί
γιατί δεν τους αναζήτησε κανείς;
Φαίνονται να κρυώνουν
τους φορώ ό, τι βρίσκω μπροστά μου
κουρνιάζω πλάι τους
να ζεσταθω λίγο και γω

Σβήνω το φως
να μη ξοδεύω ρεύμα
όσο ξοδεύτηκα εγώ
Παριστάνω ότι βρισκόμαστε σε μία παραλία

-Άκου τα τριζόνια ωραία νύχτα ε;
-Πρέπει να φτιάξεις το ψυγείο, πώς μπορείς και κοιμάσαι;
-Κοίτα το φεγγάρι είναι κόκκινο,ματώνουμε;
-Σταμάτα να τριπάρεις με το λαμπάκι του διακόπτη!
-Αγκάλιασε με κάνει ψύχρα...
-Μα με τρυπούν τα κόκκαλα σου, φύγε!

Φέυγω.

Πάλι πέρασε η ώρα.
Πώς διάολο ξέμεινε μια κάλτσα παράταιρη;
Ξημερώνει παιδιά, πρέπει να σας αφήσω
ωραία η παρέα σας,
μα κάθε φορά γυρνώ στους δρόμους
με ένα ποδι γυμνό.
Και οι άνθρωποι εκεί είναι σκληροί
πιο σκληροί
απο εσάς που είστε μόνο κόκκαλα

Να λερώνω
να λερώνομαι
να πηγαίνουμε για κάνα νυχτερινό μπάνιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: