Τρίτη 28 Αυγούστου 2018

Το γράμμα Άλφα


Προσπάθησα να σου γραψω ένα γράμμα
μα είχα ξεχάσει να γράφω
θυμόμουν μονάχα να σχηματίσω το γράμμα άλφα
Άδικα
χρεώσαμε με τις δικές μας ανασφάλειες το χρόνο
Αγνόησα
επιδεικτικά τις κατακρεουργημένες αλήθειες μου
και τώρα αυτές με πήραν στο κατώπι
υπενθυμίζοντάς μου με
Aίμα
τα πιο αγνά ψέμματα
θυσιασμένα στο βωμό της αγάπης
Άγγιξα
μόνο το ορατό και παρέλειψα
να χαιδέψω τα σκοτεινά μου αδιέξοδα
και αυτά αγρίεψαν με πήραν στο κυνήγι
μα όπου και αν τρέξω, μάντεψε ·
Αδιέξοδο
Προσπάθησα να σου γράψω ένα γράμμα
μα είχα ξεχάσει ποιά είσαι
θυμόμουν μονάχα ποιά ήθελα νά’σαι
Αγέλαστος
εγω και βλοσυρός προστάτευα
τα σκοτάδια μου
Αέρα εσύ και φως
μου φώτιζες τα μαλλιά μου
θηριώδεις άνεμοι που ταξίδεψαν τη σκέψη μου
και είχα την τύχη να τους ακούσω
μονο έγω
κάποτε τα καταφέραμε
θα λέμε και βαδίσαμε μαζί στο
Άβατο
έκτοτε φυτρώνουν αγριόχορτα
στο κεφάλι μου για να μου θυμίζουν
αδιάκοπα την
Απλότητα
της αληθινής ομορφιάς
αυτής που περνάει απαρατήρητη
γιατί δε σου λέω, ξέρεις
προσπάθησα και έπεσα
έσπασα
μα προσπάθησα
να σου γράψω ένα γράμμα
Μα με ένα γράμμα το νόημα βγαίνει λειψό και είναι οι λέξεις τόσες και κοίτα…
Βρέχει

Δεν υπάρχουν σχόλια: