Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Πυρ και Μανία









Έχασα τρίτη φορά τον αναπτήρα μου μέσα σε μία εβδομάδα
αν ήμουν προληπτικός θα έλεγα ότι η φωτιά με αποκήρυξε
η ζωοδόχος σπίθα μου ζητιανεύει τσακμακόπετρες
σε ένα άγονο σώμα
με οδόντα τοις εκατο νερό
μαλάκες ξέμεινα λιθοβολήστε με
και αυτή δεν είναι η μόνη ειρωνία του πράγματος
επειδή είμαι προληπτικός είχα κρατήσει ένα σπίρτο
για ώρες ανάγκης σαν αυτήν
μα μούσκεψε και χάλασε που λές
σε ένα άγονο σώμα με ογδόντα τοις εκατό νερό
Βλέπεις η πρόληψη και η προκατάληψη
φιλοξενούνται στον ίδιο επιθετικό προσδιορισμό
και εγώ
δέχομαι πανταχόθεν μια απροσδιόριστη επίθεση
απο άλλα υδρόβια σώματα
για την κυριότητα της καχεκτικής μου σπίθας
υποθέτω/ ίσως και όχι
κάτι που με προβληματίζει
με ωθεί να ψάξω στο πυρ το εξώτερον
εκεί που έχει πάντα φωτιά
ή έτσι λένε οι φλογερές οι κακές γλώσσες
και οι επιθέσεις τουλάχιστον
είναι γνώριμες
μπορεί να ρισκάρω να εξατμιστώ πριν μεταλαμπαδεύσω τη φλόγα
στο εδώ
μα ίσως βρω ένα καζάνι ακριβώς στα μέτρα μου
και βράσω στο ζουμί μου
ένας πορφυρός Διογένης με αναβαθμισμένο πιθάρι
ίσως φορέσω ένα πειστικό κοστούμι
με φολίδες και λάβα
και πάρω τη θέση του βελζεβούλη
αλλά οι κατατακτήριες για την κόλαση αργούν
και εγώ δεν είμαι καλά διαβασμένος
Μα τώρα που το καλοσκέφτομαι
ποιός το κουναει απο δώ τώρα;
Πολλή η υγρασία στις πατούσες μου ,
νωπές οι ανάσες και πλημμυρισμένα τα πνευμόνια μου
για αυτό λέω μάλλον να το βουλώσω και να αράξω
μα αν υποψιαστώ πως όλα είναι στο μυαλο μου
και κάποιος μου καβατζώνει τους αναπτήρες μου
θα του γαμήσω το σπίτι
προληπτικά
και απροκάλυπτα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: