Σάββατο 21 Απριλίου 2018

Κύκλωψ


Πνίγομαι σε μια κουταλιά νερό
μόνο που το κουτάλι είναι σφυρηλατημένο
την εποχή των γιγάντων
δε θα καταλάβεις
και εγώ δεν έμαθα να κολυμπώ
μα να κρατάω την ανάσα μου
και πεθαίνω
μα με βγάζεις κάθε φορά
μου κάνεις τεχνητή αναπνοή
τεχνητά πράγματα δηλαδή για τεχνητους ανθρώπους
με τεχνητά ζωτικά όργανα
και με επαναφέρεις
τόσο οσο
μέχρι να ξαναπνιγώ
και αυτή είναι μια συνθήκη
δυσλειτουργική θα έλεγε κανείς
αλλά δική μας συνθήκη
και κανένας δεν μπορει να μας την πάρει
μονάχα οι γίγαντες
που δονούνται παλι
τα θεμέλια μου, απο το βηματισμό τους
είναι κοντά, κρύψου
και έρχονται να μου προσφέρουν αίμα
για την τεχνητή καρδιά μου
λίγο ψέμα
τόσο όσο
να γεμίσω το κουτάλι μου
να πνιγώ σε κάτι με λίγο χρώμα για αλλαγή
μήπως και αυτή τη φορά
μου προσφέρεις μια κανονική αναπνοή
όπως μου αξίζει
τόση όση χρειάζεται
για να βγω απο το κουτάλι
και να ξεριζώσω τα μάτια των γιγάντων με αυτό
ώστε να μην μπορούν να ξαναβρούν το δρόμο
τόση όση χρειάζεται
για να ξαναδώ απο το ένα μου τεχνητό μάτι


Δεν υπάρχουν σχόλια: