Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018

Νεκροταφείο Ελεφάντων




Ξέρεις, οι ελέφαντες θρηνούν
και εγώ έχω έναν ελέφαντα

που με ποδοπατά στο στέρνο κάθε μέρα
δε ξέρω αν θρηνει,
δε γνωρίζω αν απλά θέλει να παίξει
μα απο μικρός τον αγαπούσα,
αλλά για κάποιον λόγο
που δεν έμαθα ποτέ
πάντα προσπαθούσα να αποδείξω
ότι δεν είμαι ένας απο αυτούς ,
μα μάταια.
Έχω ένα νεκροταφείο ελεφάντων στην φιλντισένια καρδιά μου
ένα πτώμα

για κάθε αποκύρηξη της φύσης μου
συχνά ο ελέφαντας στο στέρνο μου το επισκέπτεται
βλέπει το φίλντισι,τρομάζει
και κάνει να φύγει
Μα εγώ του ανοίγω διάπλατα την πόρτα
και ας είναι να πεθάνω απο ακατάσχετη αιμορραγία
γνωρίζοντας ότι κάθε φορά

μπορεί να είναι η τελευταία
και ελπίζω, να είναι η τελευταία
Να μπορεί επιτέλους να αναπαυτεί 

εν ειρήνη με τους άλλους
να μπορέσω και εγώ να αποδείξω
ότι τελικά
ίσως και να’μαι 

ένας απ’άυτούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: