Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Κολάζ απο την κόλαση και παράς απ'τον παράδεισο

η μακροβιότητα των εξουσιαστικών αρχών είναι η αιτία μα και το αποτέλεσμα -φαύλο αξίωμα- της ανικανότητας μας για αυτοδιαχείριση.
Ένας κούκος θα φέρει απλά και άλλους.Όλοι μαζί θα κουβαλήσουν την άνοιξη.
Σταματήστε να λερώνετε τα όνειρά μου στα κατουρημένα παιδικά σας κατάλοιπα απο κάποτε κρεβάτια και ντιβάνια ανασφαλειών.
Υπάρχω σαν ανάσα του πεπρωμένου μέσα στο βήχα μια υπαρξιακής πνευμονίας..και έχω την ιατρειά,αλλά ο βήχας κάνει σέξι τη φωνή μου.'Ετσι διάβασα σε μια απο τις άναλώσιμες ''βίβλους'' σας ,αυτές του περιπτέρου.
Η εκκλησία είναι ένας λόγος που δεν αγαπώ τις κυριακές,ο άλλος είναι οτι η ενσωμάτωση στον 21ο αιώνα της καριέρας,έκανε τις Δευτέρες μισητές για τον κόσμο.Όλο.
Η ζωή είναι η συλλογή στιγμών,φωτογραφίες απο τον παράδεισο και την κόλαση που δε χρειάζεται να ζήσεις στην επόμενη ζωή,αλλά μάντεψε·είσαι ήδη εκεί. Τί περιμένεις;
Αγαπώ δύο πράγματα.
Αλλά το πράγμα είναι άψυχο λογοτεχνικά -μού παν και υλισμού προφήτης -μού παν
για αυτό θα πώ, ιδέες.
Αυτή που δεν έχω για τον εαυτό μου, γιατί έτσι είμαι ανοιχτός σε αυτές και αυτή που έχεις εσύ, τη στιγμή που διαβάζεις αυτά.
Αυτά τα λίγα κομμάτια άτακτου πάζλ -παιχνίδι πράγμα-
για ένα παιχνίδι φρονίμων.
δορίαιχμος

Δεν υπάρχουν σχόλια: