Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Καλειδοσκόπιο

Ο νούς μου έχει το χρώμα της ειρωνίας
διαπερνά την ανάσα του αλκοολικού επαίτη
Κίτρινος,
Οξύς,
τεντωμένη τελευταία χορδή
Μί
παρθένας άπαιχτης κιθάρας
Ενταφιάζεται σε ασυμφωνίες τερατογεννέσεων
και μουμιοποίειται σε οριστικοποιήσεις δήθεν υποθέσεων
Ο νους μου βάζει στοιχήματα
με αουτσάιντερ το νου μου
και φαβορί την καρδιά μου
και χάνει
Κόκκινος
Είναι ακροβάτης χωρίς δίχτυ
απο το άπειρο στο τίποτα
παραπατά πέφτει
και σκοτώνεται
Μαύρο
Ο νους μου έχει το μπλε του οξύμωρου
στην κοιλιά ενός πνιγμένου απο το νερό ιππόκαμπου
Διαπερνά τα φώτα ο νους μου γιατί τα καβαλάει
τα τιθασεύει και προσγειώνεται στο βλέφαρό σου
να σε αποικοιμήσει όταν η αγρύπνια σε βιάζει
Πορτοκαλί
της κάφτρας είναι ο νούς μου
της τζούρας που δε μπορεί να τελειώσει
ενας χαρμάνης ασθματικός καπνιστής.
Αν δεν μπορώ να είμαι καλειδοσκόπιο
θά'ναι σα να απαρνιέμαι το Νού μου
και αρνητής
είναι το μόνο χρώμα
που δε θέλω να γίνω.

δορίαιχμος

Δεν υπάρχουν σχόλια: